Общи условия за Ecodor

1. ОПРЕДЕЛЕНИЯ

В настоящите Общи условия се прилагат следните определения:

“ORO b.v.”: дружеството, действащо под търговското наименование “Ecodor”, със седалище във Влаардинген, намиращо се на адрес Stoomloggerweg 8 във Влаардинген, регистрирано под номер 24352607 в Търговската камара в Ротердам. Номерът по ДДС на Ecodor е NL812513460B01.

“Потвърждение за получаване”: потвърждението за получаване, както е определено в член 3.2 от настоящите Условия.

“Продукт”: продуктът или продуктите, които чрез сключването на договор между Ecodor и Вас трябва да Ви бъдат доставени от или чрез Ecodor в рамките на договорен период, за които трябва да заплатите определена цена;

“Условия”: настоящите общи условия.

2. ПРИЛОЖИМОСТ

2.1 Настоящите Общи условия се прилагат за всички наши оферти, предложения и с

2.2 Доколкото в дадено споразумение не е уговорено друго, се прилагат настоящите общи условия. С настоящото изрично се отхвърлят общите условия на клиента.

2.3 Всички оферти, поръчки и договори, сключени чрез уебсайта на Ecodor, по които Ecodor е страна, се подчиняват на настоящите условия, като се изключват всички други общи условия. Със сключването на договор между Вас и Ecodor чрез процедурата, описана в член 3 от настоящите условия, Вие изрично приемате настоящите условия.

2.4 Разпоредбите на настоящите Условия могат да бъдат отклонявани само след писмено одобрение от страна на Ecodor, като в този случай останалите разпоредби на настоящите Условия остават в пълна сила.

2.5 Всички права и претенции, предвидени в настоящите Условия и във всички допълнителни споразумения за Екодор, са предвидени и в полза на посредници и други трети лица, ангажирани от Екодор.

2.6 Ecodor има право да променя настоящите Условия и съдържанието на своя уебсайт.

3. ОФЕРТИ/СПОРАЗУМЕНИЯ

3.1 Всички наши оферти и оферти или други изявления, независимо дали са писмени или устни, от наши представители и/или служители, са необвързващи.

3.2 Потребителското име и паролата, избрани от Вас при регистрацията, са лични. Трябва да се отнасяте към тях поверително и да ги използвате изключително за собствена употреба.

3.3 Споразумението се сключва само след като сме потвърдили поръчката в писмен вид.

3.4 От неверни цени не могат да се черпят права. Всички илюстрации са само с илюстративна цел. От тези илюстрации не могат да се черпят никакви права.

3.5 Всички оферти, направени на уебсайта на Ecodor, са необвързващи, докато не получите потвърждение на поръчката. Ако Ecodor трябва да увеличи покупната цена на продукта в резултат на законова разпоредба или съдебно решение със сила на закон, той ще Ви информира незабавно в писмен вид (по факс, с писмо или по електронна поща). В този случай имате право да развалите този договор, като уведомите Ecodor писмено (по факс, с писмо или по електронна поща).

3.6 Договорът между Ecodor и Вас влиза в сила в момента след като Вие:

(а) сте направили поръчка на уебсайта на Ecodor, като сте попълнили изцяло и правилно формуляра за поръчка на уебсайта на Ecodor по следния начин; (б) сте поставили избраните продукти в кошницата, (в) пристъпили сте към плащане на касата, (г) е въвел начина на доставка/плащане и е приел условието, (д) е попълнил формуляра за поръчка изцяло и правилно, (е) е кликнал върху продължи; поръчката е направена и автоматично ще получите потвърждение на поръчката, (ж) Ecodor ще откаже поръчката Ви, ако има основания за това. В този случай договорът няма да бъде изпълнен.

3.7 Потвърждението на поръчката при всички случаи ще съдържа следната информация: (а) описание на закупения от вас продукт и броя на закупените от вас продукти; б) цената на продукта; (в) вашето име, домашен адрес, адрес, на който ще бъдат изпратени продуктът(ите), адрес за фактуриране (ако е различен от вашия домашен адрес и/или адрес за доставка), вашия имейл адрес и вашия телефонен номер (евентуално номер 06); г) пореден номер на споразумението; (д) Имейл адрес и телефонен номер на Ecodor, на които можете да се свържете с нас с въпроси относно вашата поръчка.

3.8 Споразумението съдържа всички споразумения, сключени между вас и Ecodor, и замества всички предишни споразумения, договорености и/или споразумения между вас и Ecodor.

3.9 Всички споразумения, ангажименти и/или промени в споразумението, направени след потвърждението на поръчката, са обвързващи само ако са договорени в писмена форма между страните

3.10 Освен ако не се докаже противното, администрацията на Ecodor служи като доказателство за направените поръчки и плащанията, направени от вас към Ecodor, както и за доставките, извършени от Ecodor. Ecodor признава, че електронната комуникация може да служи като доказателство. С приемането на условията вие също потвърждавате това.

3.11 Ваучерите за отстъпка, предоставени от Ecodor, не могат да се прехвърлят. На поръчка може да се използва един ваучер за отстъпка.

3.12 Ако даден артикул неочаквано е изчерпан, Ecodor ще ви уведоми писмено (чрез факс, писмо или електронна поща) или по телефона. Ecodor би искал да ви предложи повече от подходяща алтернатива. Въпреки това, клиентът има право да прекрати писмено договора (чрез факс, писмо или електронна поща) или част от него. Ако вече сте платили, излишната сума ще бъде възстановена в рамките на 14 дни.

3.13 Всички стоки, доставени на клиента, остават собственост на Ecodor, докато всички суми, дължими от клиента за стоките, доставени по споразумението, бъдат изплатени изцяло на Ecodor.

3.14 Ако клиентът не успее да извърши плащане, споразумението ще се счита за нищожно. Следователно стоките, доставени на клиента, са собственост на Ecodor. Връщането на стоката от клиента на Екодор е за сметка и риск на клиента, освен ако не е уговорено друго в писмен вид.

3.15 Ако клиентът остане в забава, Ecodor си запазва правото да таксува всички разходи за събиране на клиента.

3.16 Ecodor може да анулира или прекрати договора изцяло или частично с незабавен ефект без съдебна намеса чрез писмено предизвестие, ако клиентът подаде искане за спиране на плащането, бъде обявен в несъстоятелност – независимо дали по негово желание или не – в случай на прекратяване или ликвидация на дейността на клиента. Никога няма да бъдем задължени да плащаме обезщетение поради подобно отмяна или прекратяване

4. ЦЕНИ И ТРАНСПОРТНИ И ТРАНСПОРТНИ РАЗХОДИ

4.1 Всички цени на предлаганите артикули са в евро и включват данък върху продажбите (ДДС).

Разходите за транспорт зависят от теглото и размера на вашата поръчка.

4.2 Посочените цени важат за доставка от склад на Екодор.

4.3 Посочените цени се основават на цени, заплати и налози, приложими към момента на офертата или котировката. Промените в обменните курсове, заплатите на труда, себестойността на суровини, материали, части, транспорт, застрахователни премии, данъчни такси, премии за социално осигуряване, вносни мита и други такси, наложени или ще бъдат наложени от правителството, могат да бъдат прехвърлени до момент на сключване на договора.

4.4 Разходите за допълнения и/или промени в споразумението, желани от клиента след сключването на договора, ще бъдат поети от клиента.

4.5 Рискът при транспортирането на поръчания от Вас продукт е за Екодор. В момента на доставката на продукта, рискът за продукта преминава върху вас, с изключение на отговорностите, които не могат да бъдат законово изключени от Ecodor.

5. СРОК НА ДОСТАВКА

5.1 Срокът за доставка на продукта е максимум 30 работни дни след получаване на плащането или по-кратък от посочения в договора между вас и Ecodor. Посочените от Ecodor срокове за доставка не могат да се считат за крайни срокове, освен ако изрично не е уговорено друго. Сроковете за доставка са валидни до изчерпване на количествата на Ecodor.

5.2 В случай, че посочената дата или дати за доставка не могат да бъдат спазени от нас, ние ще информираме клиента за това възможно най-бързо, като посочим очакваната дата или дати за доставка, без клиентът да има каквото и да е право да претендира за щети по какъвто и да е начин. начин може да произтича от всякаква форма или може да продължи с прекратяване или може да изисква изпълнение на споразумението

5.3 Ако съответствието не е изпълнено повече от един месец след крайната дата за доставка, посочена в договора, клиентът има право да анулира договора изцяло или за частта, която не е изпълнена, при условие че анулирането е направено от регистриран писмо и това се уведомява от нас преди доставката на въпросните стоки.

5.4 Ecodor ще ви възстанови плащанията, които сте направили в контекста на изпълнението на договора, който прекратявате в съответствие с член 5.2 от настоящите Общи условия (с изключение на пощенските разходи).

5.5 За прилагането на тези разпоредби всяка частична доставка се счита за отделна доставка

5.6 Доставките се извършват само в Холандия (освен ако не е посочено друго на уебсайта на Ecodor).

6. ПЕРИОД НА ОХЛАЖДАНЕ

6.1 След като получите продукта, който сте поръчали, имате право да прекратите основното споразумение с Ecodor в рамките на 7 работни дни след получаване на този продукт. Не е нужно да давате причина за това.

6.2 Ако искате да прекратите споразумението в съответствие с член 6.1 от тези условия, трябва да уведомите Ecodor писмено (чрез електронна поща, писмо или факс). Трябва незабавно да върнете продукта на Ecodor. Вие трябва сами да поемете разходите и риска за връщане.

6.3 Ecodor ще ви възстанови плащанията, които сте направили към момента, в който отмените споразумението с Ecodor в съответствие с членове 6.1 и 6.2 от тези условия, в рамките на 14 дни, след като Ecodor получи продукта, който сте върнали.

6.4 Ecodor си запазва правото да откаже върнати продукти или да кредитира само част от вече платената сума, ако има съмнение, че продуктът вече е отварян, използван или по ваша вина (различна от тази на Ecodor или доставчика на продукта) е повреден.

6.5 Ако бъде върнат продукт, който според мнението на Ecodor е претърпял щети, които се дължат на действие или бездействие от ваша страна или по друг начин е на ваш риск, Ecodor ще ви информира за това писмено (чрез факс, писмо или електронна поща -поща). Ecodor има право да приспадне амортизацията на стойността на продукта в резултат на тази повреда от сумата, която трябва да ви бъде възстановена.

7. ФОРС-МАЖОР

7.1 Ако изпълнението на споразумението или възлагането не е възможно поради недостатък, който не се дължи на една от страните и произтичащото от това забавяне се очаква да продължи повече от една седмица, всяка от страните може да прекрати споразумението след взаимна консултация, без да информира друго, дължи обезщетение. Това включва и липсата на поръчаните стоки.

7.2 Ако може да се счита за недостатък, който не може да бъде приписан на нас, както е посочено в първия параграф: Всяко събитие или обстоятелство – дори ако е могло да бъде предвидено по време на сключването на договора или издаването на заданието и/или поръчката – което прави доставката и/или производството трудно или невъзможно, или което има такова влияние върху производството на и /или доставка от наша страна, че съответствието от наша страна е толкова скъпо или икономически обременително, че (по-нататъшното) изпълнение на споразумението или възлагането при същите условия не може разумно да се очаква от нас.

8. ОТГОВОРНОСТ

8.1 Ако ние не успеем да спазим споразумението, ние носим отговорност само за обезщетение за щети, които са пряк резултат от неизпълнението. Всяка друга форма на обезщетение, като последващи щети, непреки щети, щети поради пропуснати ползи или щети поради закъснения, се изключва.

8.2 След като възникне право на обезщетение, Клиентът е длъжен незабавно да ни докладва писмено щетата възможно най-скоро.

8.3 С настоящото Ecodor изключва всякаква отговорност за каквито и да е щети, преки и/или непреки, по какъвто и да е начин, причинени от и/или произтичащи от използването на сайта. По-конкретно, Ecodor при никакви обстоятелства няма да носи отговорност за каквито и да било щети, произтичащи по какъвто и да е начин от и/или в резултат на: невъзможността за използване на сайта; неправомерното използване на системите на Ecodor, включително сайта, от трета страна

8.4 Ограниченията на отговорността за преки и/или непреки щети, включени в тези условия, не се прилагат, ако щетите се дължат на умисъл или груба небрежност от страна на Ecodor или негови подчинени.

8.5 Ecodor изключва всякаква отговорност по отношение на настъпването на щети, преки и/непреки, произтичащи от използването на артикулите, предлагани от Ecodor.

8.6 Ecodor никога не носи отговорност за непреки щети, включително: epen косвени щети, пропуснати ползи, пропуснати спестявания, щети поради бизнес стагнация и щети поради загуба на данни.

9. ЖАЛБИ

9.1 Всички оплаквания, свързани с доставката, качеството, състоянието на продукта или всякакви други оплаквания, ще бъдат взети сериозно от Ecodor.

9.2 Трябва да подадете жалба до отдела за обслужване на клиенти на Ecodor (подробностите са посочени в член 10 от тези Общи условия).

9.3 Ecodor ще се опита да разреши оплакването в рамките на 10 дни. Ecodor ще Ви уведоми за това писмено (чрез факс, писмо или електронна поща).

10. ПОВЕРИТЕЛНОСТ

10.1 Ecodor ще обработи вашите лични данни и ще ги включи в един или повече файлове.

10.2 Целта на обработката на вашите лични данни е да позволи на Екодор да изпълни споразумението, което е сключил с вас, както и да може да ви отправя персонално насочени оферти.

10.3 Личните данни, които се обработват, са всички данни, които въвеждате във формата за поръчка, когато поръчвате или сте поръчали продукт.

10.4 Чрез сключването на споразумение с Ecodor, за което се прилагат тези правила и условия, вие давате на Ecodor изрично разрешение да прави оферти, адресирани лично до вас.

10.5 Ако не желаете да получавате оферти, адресирани лично до вас от или от името на Ecodor, можете да уведомите Ecodor писмено (чрез факс, писмо или електронна поща). Ecodor ще посочи във всичките си оферти, адресирани лично до вас, къде можете да посочите, че не желаете повече да получавате това. След това Ecodor незабавно ще спре това обработване на вашите лични данни и ще анонимизира вашите лични данни, включени в този файл (за използване за статично проучване от или от името на Ecodor).

10.6 Можете да прегледате личните си данни по всяко време, като изпратите писмено искане (по факс, писмо или електронна поща) до Ecodor. След това Ecodor ще ви предостави общ преглед на вашите лични данни, съхранявани от Ecodor в рамките на 4 седмици. Ако смятате, че вашите лични данни трябва да бъдат коригирани, допълнени, изтрити или защитени, защото са фактически неверни, не са пълни или подходящи за горната цел (вижте параграф 10.2) или се обработват в нарушение на законово изискване, трябва да го направите .Екодор в писмена форма (чрез факс, писмо или електронна поща), като посочите, че вашите лични данни трябва да бъдат коригирани, допълнени, изтрити или защитени. Ако желаете Вашите лични данни да бъдат подобрени и/или допълнени, трябва също да посочите подобренията/допълненията към Вашите лични данни във Вашето съобщение. Ecodor във всички случаи ще следва незабавно вашите инструкции, освен ако Ecodor не е в състояние да го направи. В този случай Екодор ще изтрие вашите лични данни от своите файлове.

10.7 Данните няма да бъдат предоставяни на трети страни и няма да бъдат използвани за други цели освен за регистрация.

11. ЕКОДОР ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ

Цялата кореспонденция въз основа на тези Общи условия трябва да бъде с:

Ecodor 3e Industriestraat 23G 3133 EJ Vlaardingen Тел.: 010-2481122 Факс: 010 – 248 11 20 Имейл: info@ecodor.nl

12. ПРИЛОЖИМО ЗАКОНОДАТЕЛСТВО, МЕДИАЦИЯ И СПОРОВЕ

12.1 Холандското законодателство се прилага за всички споразумения, сключени с Ecodor.

12.2 Ако възникне спор между вас и Ecodor в резултат на споразумение, сключено между вас и Ecodor, можете да поискате от Ecodor Асоциацията на потребителите да посредничи по този въпрос, освен ако естеството на този спор не оправдава такова посредничество.

12.3 Ако даден спор не може да бъде уреден по приятелски начин въз основа на предходния член или по друг начин, съдът в Ротердам има юрисдикцията да разгледа този спор, освен ако не ни уведомите писмено в рамките на 4 седмици след възникването на спора (чрез факс, писмо или ел. поща) на Ecodor, че той или тя възразява срещу това. В този случай се прилагат правилата на Гражданския процесуален кодекс.